Redactie Administrator Forumleiding 1 apr 2023 #34 Helaas staat er een foutje in de spelregels. 😇 Iedereen mag zijn/haar/hen datum 1x wijzigen t/m 15 april! Punt 3: wijziging toegestaan tot en met sluitingsdatum (is goed!) Punt 6: Je kan je antwoord niet meer wijzigen (vervalt!) Spelregels in de eerste post reeds aangepast.
Helaas staat er een foutje in de spelregels. 😇 Iedereen mag zijn/haar/hen datum 1x wijzigen t/m 15 april! Punt 3: wijziging toegestaan tot en met sluitingsdatum (is goed!) Punt 6: Je kan je antwoord niet meer wijzigen (vervalt!) Spelregels in de eerste post reeds aangepast.
Marjolijn Nieuw lid 3 apr 2023 #35 Marjolijn zei: Het wordt 4 juni dit jaar! Klik om te vergroten... Gezien de grote hoeveelheid sneeuw wil ik mijn datum graag aanpassen naar 23 juni.
Marjolijn zei: Het wordt 4 juni dit jaar! Klik om te vergroten... Gezien de grote hoeveelheid sneeuw wil ik mijn datum graag aanpassen naar 23 juni.
Redactie Administrator Forumleiding 17 apr 2023 #37 Leuk dat jullie meedoen! Inmiddels zijn alle voorspellingen opgenomen in het openingsbericht en en topic gesloten. Nu maar duimen allemaal! 🍀🤞
Leuk dat jullie meedoen! Inmiddels zijn alle voorspellingen opgenomen in het openingsbericht en en topic gesloten. Nu maar duimen allemaal! 🍀🤞
Redactie Administrator Forumleiding 15 mei 2023 #38 Yosemite NP heeft via Socialmedia bekend gemaakt dat de hoeveelheid sneeuw en ijs 240% van de gemiddelde hoeveelheid is. Tevens werd bekend gemaakt dat de verwachting is dat de Tioga Pass niet geopend wordt voor eind juni, begin juli 2023.
Yosemite NP heeft via Socialmedia bekend gemaakt dat de hoeveelheid sneeuw en ijs 240% van de gemiddelde hoeveelheid is. Tevens werd bekend gemaakt dat de verwachting is dat de Tioga Pass niet geopend wordt voor eind juni, begin juli 2023.
Redactie Administrator Forumleiding 2 jul 2023 #39 Door de enorme hoeveelheid sneeuw en ijs dit jaar geen winnaar helaas. Als dank voor jullie deelname worden er binnenkort twee bonnen van €25 verloot onder alle deelnemers! 🤞🍀
Door de enorme hoeveelheid sneeuw en ijs dit jaar geen winnaar helaas. Als dank voor jullie deelname worden er binnenkort twee bonnen van €25 verloot onder alle deelnemers! 🤞🍀
Redactie Administrator Forumleiding 2 jul 2023 #40 Het rad heeft gesproken! 🎉 De winnaars van de loterij zijn: - Luciënne op het Veld - muike Ik zal persoonlijk contact zoeken via PB.
Het rad heeft gesproken! 🎉 De winnaars van de loterij zijn: - Luciënne op het Veld - muike Ik zal persoonlijk contact zoeken via PB.