The Alamo in San Antonio bezoeken.

Bezoek aan The Alamo de moeite waard?

• Ja

Stemmen: 0 0,0%
  • Nee

• Mwah

• Totaal aantal stemmers
    0

Guido

Moderator
Afgelopen jaar jaar waren voor een korte rondreis in Texas. Het doel was de totale zonsverduistering maar een bezoek aan Dallas, Houston, Austin en San Antonio hebben we ook gedaan in circa 8 dagen. Het was een beetje doorrijden maar erg leuk!

San Antonio vond ik persoonlijk erg gezellig ogen. Leuk oud centrum met The Alamo, de winkelstraten en natuurlijk de River Walk. Verder hadden we hier helaas weinig tijd maar als we er ooit nog eens komen wil ik wel een dagje langer in San Antonio blijven.

We bezochten hier ook de The Alamo. We konden alleen nog kaartjes bemachtigen voor een gratis bezoek. De rondleidingen waren allemaal vol maar voor ons was dit prima. Het was erg drukke dringen belazen maar leuk om hier geweest te zijn. Je moet wel een beetje van historische en culturele zaken houden, anders heb je in The Alamo niet heel veel tijd nodig.

Zijn jullie hier geweest en wat vonden jullie ervan? Ik ben benieuwd naar jullie reactie via onderstaande poll! Als je gestemd heb graag ook motiveren via een reactie :)

The-Alamo-1600-IMG_5671-20240409.jpg

Terug
Bovenaan